Sabtu, 20 Ogos 2011

Telaga Air Lagi...

Memandangkan lama xapdet blog ini... maka dengan ini aku merajinkan diri untuk mengapdet dengan beberapa report pancing tertunda untuk tatapan anda... dimulakan dengan report tertunda dari terubuk... geng P.A.T Sarawak... enjoice...

Foto & Teks oleh Terubuk

Lokasi : Telaga Air, Kuching.


Ahlul komplot : Aku, Zabri n Dazi84...





Sampai aje ke lokasi, masing masing sibuk casting... 



Zabri yang menerima strike pertama tapi hampa selepas ditewaskan...
Pemangsa menjadi mangsa...

Pas tu turn aku la pulak...




Pas tu si Dazi yang dah hilang sabar asyik bising aje sebab rabut, aku ngan Zabri buang dia ke atas batu biar sebab dah melanggar pantang Lanun…



Malang bagi kami dia pulak tunjuk terer sebab dapat strike sekor anak kerapu kat situ….



Berjam-jam atas sampan bengkok juga badan dibuatnya… Kami mengambil kesempatan untuk berehat di kawasan tebing sungai yang memang ideal sangat kalo nak buat camp site…
Keja pembersihan dilakukan untuk memastikan unsur2 merbahaya tiada di lokasi…





Ni bomoh untuk halau nyamuk dan agas….



Sesi kedua menyaksikan aku dan izad menerima double strike…. Sekali lagi gambar tak dapat nak amik sebab kemra ada kat aku….





Senja menjelma menandakan berakhirnya trip kali ini...

          

Tiada ulasan: