Rabu, 24 Ogos 2011

Memohon Maaf Menyusun Jari - Edisi Hari Raya 2011/1432H

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

sedar tidak sedar... dah masuk hari yang ke-24 kita umat Islam berpuasa di dalam bulan ramadhan ini... termasuklah burned steel... ziggerx... terubuk... roosta caster dan gemang yang mungkin tengak xsedar diri di bawah meja masing2 sekarang ni... 

Isnin lepas aku ada minta geng2 PAT untuk buat ucapan raya dekat fesbuk... tujuannya adalah untuk dipaparkan dekat belog PAT yang xfeymes ini dan untuk tatapan sanak sedara yang jauh di obersea...

Berikut antara komen yang diterima...


ipen: kongsikan ucapan hari raya anda di sini... aku nak apdet dalam blog bersama2 kad raya 24hb nanti... tq...

giant trevally: aku x reti buat kad raya... huwaaaaaaaa...

speed hobbies: selamat ari raya maap zahir batin... jemput ke laut...

roosta caster: Selamat hari Raya maaf zahir batin khususnya pada yg terkilan dgn posing2 maut aku bersama baby-baby gt di kampung aku tu... tahun ni aku tak buat open house, tp buat open sea kat P9 saja... sudi-sudikanlah hadir ek...?;)

Gemang: aku open jugak... openampaq... sila lah kalu sudi kihkihkih

roosta caster: hang punya openampaq tu saiz muka burned saja... kalu size muka zig tak lepas, kena openampaq abam speed tu baru ngam...;)

h@nni: ipen kah itu??? 

roosta caster: bukan ipen... hantu baru... tapak kaki saiz 12, tapak tangan bayang sendiri la... :)

ipen: apan... bukan nuat kad raya... buat ucapan saja... ucapan hari raya...

ipen: errrrrr... kalu buleh sila la bagi ucapan sebelum jam 8.30 pagi esok... lepas tu aku dah on out of office otto repelai...

ziggerx: malu aku nak ucap raya... posa pun asik bocor wakakakakakakaka...

burned steel: ekekekekekeke...

gemang: ko datang haid ka zig?? asik bocorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! kehkehkeh...

gemang: malaih la aku nak ucap selamat ari raya kat hengpaa... hengpaa bukan nak bagi aku duit raya ponnnnngggggggggg...

ipen: okeh dah compile... kejap lagi aku post suma komen bawah soalan aku ni kat blog... hahahaha...

ipen: ucapan raya aku pulak...
"pegi beraya ke rumah RC...
ke rumah RC naik beskal...
balik beraya dari rumah RC...
dari rumah RC pun naik beskal..."
selamat hari raya...


gemang: Ucapna aku... "Ye la mintak ampun maaf... tapi bukan korang nak tobat pon... lepaih raya kompom buat balik... ehehehehehehe..."


ziggerx: Selamat Hari Raya kat Jessica Alba, Scarlett Johansson, Bipasha Basu, Kareena Kapoor, Maria Ozawa ngan ucapan ABG TAK BALIK KAT UMAH KORANG TAHUN NIE COZ KORANG BUKAN SAMBUT RAYA PUN... BAIK ABG PI MANCING RAYA KEDUA... UNTUNG2 KUMPAU...


burned steel: serupa c&*^i!!! hehehehehe...


ipen: kehkehkeh... aku post suma komen korang tau... hahahahaha...


ziggerx: p/s: Pada kengkawan yang nak beraya kat rumah aku sila bawak nasik, rendang, pulut, lemang, satay, kari ayam dan apa gak korang nak... takde keje aku nak sediakan... kang tak sedap korang plak komen merapu meraban... sendiri bawak, sendiri makan, sendiri komen hahahahaha...


gemang: ko nak penampo zig??? aku tgh murah hati ni


ziggerx: Apa barng penampo.. bagi Lucky Craft ler kalu berani... Puiii...



Jadi... aku sebagai wakil PAT ingin mengucapakan SELAMAT HARI RAYA Maaf Zahir & Batin kepada semua yang mengenali kami...




1 ulasan:

wanPb berkata...

Aku ucapkan selamat hari raya kepada semua warga PAT..salah silap harap diampun ye..