Khamis, 18 Ogos 2011

Mohon Maaf Menyusun Jari - bukan edisi Raya.

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog Puaka Anglers Tribe.

Seperti yang anda semua perhatikan, update terakhir pada blog PAT ini adalah pada 27 Januari 2010 bagi report memancing di kampung si Roosta Caster... kehkehkeh...

Bila aku kira2 dengan jari aku ni hampir 19 bulan xber'update'... kesibukan kerja serta komitmen lain memaksa aku mengabaikan buat sementara waktu blog ini...

Oleh itu... aku nak memohon maaf kepada semua pembaca blog PAT kerana:

1. Tidak apdet blog PAT.
2. Tidak reply email yang diemailkan kepada PAT.

Ya... ada beberapa email yang di terima oleh PAT seperti email2 bertajuk winner million pounds... rahsia seni nafkah batin... email dari united nation pun ada... hahahahaha... tapi apa yang paling dikesali adalah tidak sempat membaca dan "mengreplykannyepun adoi" email dari dari beberapa pembaca... kepada yang menghantarkan email... aku akan cuba merujuk pada geng PAT yang lain sesuai dengan persoalan yang diutarakan...

Aku juga akan membuat sedikit perubahan... mungkin aku nak disable chat box... tukar header(ini kerja gemang)... dan apa2 lagi yang rasanya patut... so sehingga pengapdetan yang akan datang... terima kasih...

Tiada ulasan: