Jumaat, 19 Ogos 2011

Aktiviti PAT

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog PAT…

Hari ini rajin datang lagi(sebut macam iklan tora datang lagi)… Aku nak apdet sikit perkebangan terbaru PAT… actually xda la baru sangat… tapi disebabkan blog ini lama xdiapdetkannyepun jadi nampak macam baru la… kes kes kes…


Haruan Championship 2011 - Keep Casting

Seperti tahun sebelum ini… PAT sekali lagi menganjurkan tonomen casting haruan… tonomen ini valid kepada ahli Malaysian Fishing Net sahaja… so kepada sesiapa yang nak Daiwa Aggrest dan kemeja Columbia free, sila tempek hasil-hasil anda. Yang mendahului, akan diupdate di posting kedua oleh RC. Hadiah-hadiah lain mungkin(rod?) akan ditambah dari semasa ke semasa. Semoga cempanziship kecil ini dapat memeriahkan lagi dunia MFN kita. Selamat memancing...

Pendahulu tonomen buat masa ini sedara ardrex… dengan haruan 2.38 kilohertz beliau…


 
berat:2.38kg

tarikh ditipu:18/05/2011

rod : expert carbon cube
reel : culcutta conquest 101
line : varivas 28lbs
leader: YGK 30lbs
lure : rapala fatrap PW 5cm (modified by ryzalman)

Maklumat lanjut sila layari http://www.fishing.net.my/forum/topic.asp?TOPIC_ID=20676 

Produk Terbaru PAT

Okeh… ada dua baju terbaru PAT yang aku ingat la setakat ini… selai adalah jenis t-shirt dan selai lagi kira xklusif sikit… iaitu baju kolumbia PAT… t-shirt tu dah lama sebenarnya… kolumbia tu yg terbaru… untuk t-shirt kredit to Gian Trevally dan baju kolumbia pula kredit utk gemang…

 Baju Kolumbia PAT


Gambar untuk t-sert aku xda la... actually aku lupa mana aku letak... untuk makluman juga PAT dah launch PATches lama dah... nanti aku terai ambik gambar dan update kat posting ini... yang xjalan2 lagi sampai sekarang ni sticker PAT... insya'Allah akan diusahakan juga... kalu ada sticker buleh tampal kat kapal terbang Pak T masa balik raya nanti... kehkehkeh...

Tiada ulasan: