Isnin, 6 Januari 2014

Juara P.A.T Barra Master 2013

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog Puaka Anglers Tribe (PAT). 



2013 akhirnya melabuhkan tirainya seiring dengan penganjuran P.A.T Barra Master 2013. Beberapa penyertaan telah diterima dan diadili seadil adilnya oleh panel-panel hakim yang berpengalaman, berdedikasi, bersemangat jitu serta hensem dalam masa yang sama. 

Bulat air kerana pembentung, bulat kata karana muafakat. Oleh itu, panel-panel hakim P.A.T Barra Master 2013 sebulat suara secara muafakat mengumumkan pemenang  iaitu johan kepada juara bagi tonomen ini dimenangi oleh sedara Pis Sangz dengan Barramundi/siakap/selunsung seberat 5.11kg beliau.


Sedara Pis Sangz dengan Barramundi/Siakap/Selungsung

Saya mewakili P.A.T ingin mengucapkan beribu-ribu tahniah kepada sedara Pis Sangz kerana telah berjaya memenangi tonomen anjuran P.A.T pada tahun 2013. Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada peserta-peserta lain yang telah menghantarkan penyertaan. 

 penyertaan dari sedara Crystal Minnow

penyertaan dari Terubuk Sarawak (tidak rasmi tiada timbang)

penyertaan dari Cassidy Nedam (tidak rasmi tiada timbang)

Gambar penyertaan dari sedara Alfian Abel Ghani tidak dapat disiarkan. Xtau la mana pi gambar beliau di dalam group fesbuk 2013 P.A.T Barra Master. Namun beliau tetap menerima hadiah istimewa dari penganjur iaitu sehelai baju Columbia kerana penyertaan pertama.

Sekali lagi kami di P.A.T ingin mengucapkan tahniah kepada pemenang. Anda akan dihubungi oleh wakil kami.

Tiada ulasan: