Isnin, 20 Januari 2014

Bila ada masa ada lah..

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog P.A.T dari seantero dunia yang sementara dan penuh pancaroba ini. Seperti tahun lepas dan tahun-tahun sebelum itu, pengapdetan blog P.A.T pastinya akan berlaku lewat seperti sedia kala. Begitu juga tahun ini, setelah genap 20 hari pada tahun 2014 ini barulah entri ucapan selamat tahun baru dimasukkan.



Bermula agak lewat, namun nampaknya warga P.A.T sudah ada yang mula mengatur gerak. Memandangkan tiada lagi platform untuk warga P.A.T menulis laporan pancing untuk dikongsikan dengan pemancing yang lain, maka gambar-gambar mereka terpaksa dicilok tanpa kebenaran untuk dimasukkan ke dalam blog P.A.T.

 Roosta Caster dengan lesen 2014 beliau (gambar cilok fesbuk beliau)

Char Shas dengan lesen 2014 merangkap lesen di tempat baru (pun cilok dari fesbuk beliau)

gambar dengan set pula..

*update

Memandangkan sedara Ziggerx telah menyuarakan bantahan secara bertulis di grup fesbuk P.A.T, dan sebelum beliau memanjangkan isu ini ke SUHAKAM serta PBB, rasanya ada baiknya gambar lesen 2014 beliau dimasukkan juga ke blog P.A.T. Ini kerana, beliau berkeupayaan untuk melancarkan perang gerila yang mana boleh mengakibatkan pertumpahan darah pepijat yang kompius.

Hasil pengudangan sedara Ziggerx di Waterfront Kuching berumpankan perumpun yang dibawa pegi Lawas, Miri, Sibu, Song, Kapit dan balik ke Kuching..

update*

Tahniah diucapkan kepada yang telah beroleh lesen 2014. Pada yang belum ada lesen atau yang langsung belum turun memancing lagi tahun ini jangan risau, fesbuk anda sering diperhatikan. kehkehkehkeh..

Kepada semua pembaca blog P.A.T, selamat tahun baru diucapkan.

sekian terima kasih...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kihkihkih