Selasa, 8 Disember 2009

Sesaja jer... Recce port...

Gambar dan Teks oleh ziggerx

Berikut merupakan port baru ayaq masin yang aku dan encik selunsung75 recce pada sabtu lepas walaupun plan sebenar memburu haruan kehkehkeh... Ingat!!!!... ini merupakan agenda recce port baru dan tiada kaitan hidup ataupun mati ngan aku kumpau arituh


Selunsung ngan bangga tunjuk port dia yang sekian lama aku tolak pelawaan untuk mancing sini wahahaha...


Ini ler natijahnya guna lures selaman kat tempat berbatuan... terpaksa mengharungi air untuk selamat gewang


Tetiba jer pakcik bermonolog dengan kuat... Kerapu... Tak kumpau ler tuh


Selunsung plak dapat seko kerapu dengan gewang mikro... Nasib baik tak kene berendam pas kerapu cilok bawah batu.. miahmiahmiah...


Agenda merelease kerapu hehehe... aku belum cakap 3 dia dah campak ikan tu...


Apa jugak ikan yang ada sini... erm...


Cukup Panjang pantai berbatuan nie... Mcm2 ada huhuhu...


English aku fail.... i dont know what this signboard is trying to say


Sayang nya tak dapat mancing sini huhuhu...


Ada jugak aktiviti yang dianjur oleh NGO atau kerajaan (Awek ramai sini)...

Akan datang nak cuba potensi membottom, casting bulu, Popping plak sini... Sesaper yang pernah Mancing di tempat serupa nie, bleh ler bagi idea ikan apo yang ado.. dan gaya pancing yang sesuai.


Tiada ulasan: